Hoe vind je Game apps voor ipod die je niet online hoeft te spelen?

Toegevoegd na 58 seconden:
is een ipod touch, maar ik heb niet altijd wifi in de buurt, dus graag apps die niet online hoeven te gaan.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Apps geven niet aan of je internet connectie nodig hebt of niet.

De meeste games in de App Store zijn gewoon offline te spelen en hebben daarnaast een multiplayer online functie. De populaire spellen als Angry Birds, Fruit Ninja, Doodle Jump etc. zijn gewoon te spelen zonder internetconnectie.

Vaak heeft een game een gratis versie. Deze kan je altijd downloaden om te kijken of het een offline game is. Is dat niet het geval hoef je de hele game niet te kopen en heb je geen geld uit gegeven.