heeft er iemand goede tips voor als je met een dropping mee doet?

ik doe vanavond mee aan een dropping is er iemand die tips heeft?
zo dat je het snelste weer thuis bent.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6.3K

Antwoorden (5)

neem een smartphone mee dan heb je gps :D
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het is niet de bedoeling dat je je gsm gebruikt
Trek in ieder geval iets aan, wat waterdicht is, ook je schoenen. Neem iets te eten en te drinken mee. Een zaklamp is ook handig. Misschien kun je van iemand een Tom Tom lenen (of ander merk), om snel thuis te komen, al is dat wel een beetje vals spelen. Let erop als je weggebracht wordt, of er bochten komen, probeer deze te onthouden, dit is te voelen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het meenemen van een gps-systeem is zeer gemakkelijk maar gelijktijdig spelbederf. Niet doen.

Neem een zaklantaarn mee, schrijfspullen, geld, wat voedingsmiddelen, paraplu, regenkleding.
10 jaar geleden
Zorg buiten waterdichte kleding en schoenen, ook een paar droge sokken. Schoenen zijn vaak toch niet helemaal waterdicht. Een kompas kan handig zijn, zorg dat je van tevoren weet hoe het werkt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet niet of een dropping altijd in een bos gebeurd, maar ik werd in groep 6 en 7 geblinddoekt om 23 uur in een bos gedumpt. Neem drinken en wat te eten mee, je kunt echt heel lang onderweg zijn. Een zaklamp en reservebatterijen. Telefoon voor als je het echt niet meer weet. Iets om te markeren waar je al geweest bent, mocht je in rondjes lopen, bijvoorbeeld krijt.