Kan het zijn dat iemand je Tweet eerst moet accepteren op Twitter?

Als ik iemand een Tweet stuur en deze verschijnt niet op zijn pagina. Kan het dan zo zijn dat deze goedgekeurd moet worden? Is daty een beschikbare privacy instelling?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee, als het niet op zijn/haar pagina komt dan kan het zijn dat diegene jou niet volgt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als iemand je blokeert kan die gene het ook niet zien als jij hem/haar wat stuurt maar als dat wel zo is zal het gewoon er te staan