in welk liedje zingt de zanger cant get it? ... cant get enough of

in welk liedje zingt de zanger cant get it? ... cant get enough of. Het is denk ik een Belgische zanger. Het is geen milow. Wel gezongen door een man met gitaar, over se eerste regel ben ik niet zeker. Lekker typisch lounge nummertje, die wel redelijk bekend is geweest volgens mij. Er is een pauze tussen de zinnen elke keer en het laatste zinnetje van het refrein is: cant get enough of.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je op Google intypt 'can't get enough of lyrics' vind je veel songteksten met die zin erin.. Misschien dat je hem hier tussen vindt? Ik weet niet hoe het liedje verder gaat dus meer kan ik niet voor je doen. Succes ermee!