Bij Film 1.
Film1 is een digitale tv-zender van Chellomedia: de Europese content divisie van Liberty Global en mediabedrijf en distributeur van zenders, content en video services.

Bij Ziggo en UPC beschikken Film1 kijkers over gratis Film1 On Demand. Naast televisiezenders beschikt Film1 over de grootste Nederlandse filmwebsite Film1.nl. Kijkers kunnen Film1 ontvangen door een abonnement af te sluiten met UPC, Ziggo, CAIWAY, Delta, Tele2 of via CanalDigitaal.