Bestaan er sketches (of dergelijke) in verband met overstromingen?

Ik ken een aantal mensen wiens kelder geregeld onder water loopt, en die bij regenval altijd zo bang zijn voor overstroming. Sommigen terecht, sommigen laten zich wat het hoofd op hol brengen hoewel er al lang werken gebeurd zijn in hun straat. En er bij vorige risicoperiodes ook de doeltreffendheid bewezen is van deze ingrepen.
Daarom wil ik een aantal onder hen (waarvan ik weet dat ze het wel grappig zullen vinden) graag verrassen met een sketch of een filmfragment. Ik bedoel hiermee uiteraard iets LEGAALS, dus op een dvd of via een link waarop er legaal zaken kunnen bekeken/gedownload worden. Ben zeker bereid hiervoor te betalen.
Er mogen op een dvd met sketches natuurlijk ook andere sketches staan.
Een alternatief (film, boek... ) is ook prima.
Genre : komedie, stand up, of alleszins luchtig (bv. familiefilm met happy end) Dus geen boek over "de dodelijkste natuurrampen" of zoiets.

11 jaar geleden

Het beste antwoord

iets over 1953 of zo, en dan zelf serieus ingaan op het drama ervan, en pas later zeggen dat het wel los zal lopen? hans teeuwen heeft een stukje gedaan, erg leuk
http://www.youtube.com/watch?v=DzUecREiPa4
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
liveisgreat
11 jaar geleden
superbedankt , ongelofelijk dat er op deze moeilijke vraag zo een leuk antwoord gekomen is!