Welke caberatiers hebben weleen scetch over Sinterklaas gemaakt?

Zoals bijvoorbeeld Toon Hermans en Paul van Vliet.
Morgen wil ik er een aantal laten hoern via Youtube.
(Mods: mag de vraag nu wel?)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

http://www.cabaret-filmpjes.nl/tags/sinterklaas/
o a koefnoen guzman De Leeuw, en je kunt viacabaret + sinterklaas nog meer googlen
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hans Teeuwen speelde ooit een fantastische Sinterklaas bij 'Debiteuren, Crediteuren'. Ik weet alleen niet of dat voor iedereen geschikt is. Is het voor school of ga je het aan familie tonen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Enkele bekende namen die Sinterklaas-sketches hebben uitgevoerd, zijn Youp van 't Hek, Herman Finkers, Theo Maassen, en Brigitte Kaandorp. Deze sketches variëren van komische interpretaties van het feest tot maatschappijkritische satire.