Is de voice of holland nep?

want volgens mij is alles aan elkaar geplakt, en worden de liedjes eerst uitgezocht.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.6K
Ritsuka
11 jaar geleden
Hoe bedoel je nep?
Er is wat knip en plakwerk om een doorlopende show te maken, maar de mensen treden daar wel op
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en worden de liedjes eerst uitgezocht. Ja, het schijnt nogal lastig te zijn voor veel zangers/zangeressen om ongeoefend een lied te gaan zingen als de band een nummer instart. Dus je hebt helemaal gelijk The Voice is nep, de artiesten hebben mogen oefenen, en er wordt geedit, dingen die je in "echte" shows niet ziet????!!

Het beste antwoord

Het is niet nep, maar wel aan elkaar geplakt. De liedjes worden in een andere volgorde opgenomen dan ze worden uitgezonden.
Bij "Van der Vorst ziet sterren" werd uitgelegd dat de juryleden een aantal dagen achter elkaar dezelfde kleding aanmoesten. De liedjes worden achteraf door elkaar gemonteerd. Door de kleding lijkt het alsof het achter elkaar is opgenomen.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waar is dat filmpje dan, waarin dat wordt gezegd?
bamibal
11 jaar geleden
Ik heb hem bij de bron gezet.

Andere antwoorden (2)

Het is duidelijk dat er eerst een grote voorselectie wordt gehouden onder allen die willen deelnemen. Uit die grote groep worden dan de besten eruitgepikt voor het programma. Dus als je erbij mag zijn heb je al een beetje gewonnen, ook al draait er geen stoel :-).

Dat is geen nep.

Of vraag jij je af of het wel life is? Bedoel je dat eigenlijk?
11 jaar geleden
Kristal
11 jaar geleden
Leedvermaak noemen ze zoiets :-) Ik vind het juist wel heel mooi dat er zo verrassend goeie zangers/ressen uit het niets tevoorschijn komen!
Daar geniet ik enorm van.
Soms zijn ze zo heel bescheiden en dan kómt me daar een geweldige stem uit!!
Heerlijk!
Het is in ieder geval niet 'live' als je dat bedoelt. Het wordt inderdaad achter elkaar aangeplakt en een selectie gemaakt wie/wat wel of niet uitgezonden wordt. Alle 100-den deelnemers uitzenden heeft geen meerwaarde.