Hoe werkt die goocheltruc waarbij ze een bal onder een doek laten zwevenm

Ze doen een bal onder een (zak)doek en dan houden ze die doek aan de puntjes vast en dan kan de bal eronder ineens zweven. Hoe doen ze dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.2K

Het beste antwoord

De bal zit aan een ijzerdraadje, waardoor het lijkt alsof hij zweeft.
bamibal
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

de truc is dat je eerst geld moet betalen voordat je de werking van een goocheltruc hoort, je hebt de truc dan gekocht.
iedere goochelaar moet betalen om zijn act op te bouwen en dat
doet hij met trucs door anderen bedacht en die moeten er ook aan verdienen/van leven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bamibal
11 jaar geleden
Deze truc is al zo oud en afgezaagd, daar kun je als serieus goochelaar niet meer mee aankomen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik begrijp wat je bedoelt, maar er is nog een publiek dat het niet gezien heeft! en dat er wel voor betaalt! en voor dat publiek treedt de kindergoochelaar op!
Je hebt een doek, die hangt over een stok heen. Aan andere kant van de stok zit een nep hand vastgeplakt. Je hebt dan met 1 hand die stok met doek vast en met echte hand hou je bal vast en speelt er mee onder die doek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan hem leuker doen met een appel, een doek en een vork. Op dezelfde manier als het filmpje hierboven. Alleen kan je dan de appel laten zien, en prik je hem later pas aan de vork.