Weet iemand waar ik de puzzel Ot en Sien kan kopen? Zie extra uitleg.

Ik zoek de puzzel van Ot en Sien. (1000 stukjes)
Graag wil ik deze via een webshop kopen, maar andere opties zijn ook welkom.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wij hadden er wel altijd een thuis liggen. Heb hem al een tijdje niet meer gezien, maar ik kan even voor je zoeken en misschien lijkt het je wat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
We willen een nieuwe, zodat we zeker weten dat hij compleet is, het is namelijk een cadeautje. Toch bedankt!

Het beste antwoord

Er is niet één, maar er zijn meerdere puzzels van Ot en Sien van 1000 stukjes te koop.

Ik heb deze puzzel gevonden door bij Google Afbeeldingen te zoeken met de woorden "Ot en Sien puzzel 1000 stukjes". Deze is in ieder geval te koop bij drie webwinkels. Zie de links. De prijs is rond de 10 Euro.
Antoni
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kan je gewoon hier kopen:

http://www.landlevendesign.nl/a-8630616/ot-sien/ot-sien-puzzel-1000-stukjes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die had ik zelf ook gevonden, dit is de enigste puzzel die ik niet mooi vindt van Ot en Sien. Toch bedankt!