Wat moet je doen op een concert van Justin Bieber?

Dag allemaa!
Mijn pas 12jarige dochter kreeg kaartjes van een concert van haar idool Justin Bieber als verjaardagscadeau.Om haar een pleziertje te doen heb ik maar een kaartje extra gekocht om mee te gaan.Maar nu is de vraag.Hoe en wat?Hoe kunnen we onze plaatsen herkennen?Ik bedoel,hoe moeten we naar onze plaatsen rennen.Hoe moeten wij bv naar de 2de ring gaan als er nog zoveel duizend mensen zijn die misschien naar de 5de rij moeten maar toch plaats innemen op de 2de?Hoe loopt heel die menigte naar binnen?Enz,enz,enz...Is er een Biebershop op het begin met bv tshirt's enz.Wat is de schema van de Believe-tour?
Alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zit dan weinig anders op dan
Huilen, huilen, huilen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is niet 100% serieus bedoeld maaaar sommige ouders of "begeleiders" kunnen er echt niet tegen dus:
Ik zou zeggen oordopjes mee! Ja niet vanwege de muziek want dat is een kwestie van smaak maar voor de gillende fans om je heen. Daar zullen er nogal wat van zitten.

Antwoorden (2)

Voor een justin bieber concert is het belangerijk om ruim optijd kaarten te regelen, en goed vervoer te regelen. Er zijn mensen die regelen spullen erom heen, zoals shirts. Daarvoor moet je geld hebben. De zaal gaat open, en dan kun je zelf een plaats kiezen, wees dus goed bij elkaar, en ga optijd weg zodat je een beetje voraan zit. Misschien kunnen er enkele nederlandse artiesten aanwezig zijn om de avond op te vullen. Geniet ervan, veel plezier.

Wist je dat sommige mensen blijven slapen voor het gebouw? Justin bieber fans worden: beliebers genoemd.

Gr. Nina
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik neem aan dat het voor april 2013 in het Gelredome is?
Prettige locatie vind ik, schone wc's goed eten, duidelijke plaatsaanduiding. In de link vind je een plattegrond van de zaal, op je kaartje staat aangegeven (met een letter) bij welke ingang je naar binnen moet, dichtstbijzijnde bij je zitplaats. Binnen staat met bordjes aangegeven waar je heen moet om op je plaatsnummer te komen.
Als je geen staplaats hebt maar bv een 2e ring plaats dan houdt iedereen zich netjes aan zijn plaatsnummer. Verwacht wat dat betreft geen chaos, het is een groot gebouw maar er lopen geen 15.000 pubers naar dezelfde stoel.

Vooraf en achteraf kan je tshirts eten en drinken kopen, dat zie je al zodra je binnen komt (koop bij voorkeur geen merchandise buiten want dat is vaak niet geautoriseerd door de artiest zelf)

tip; ik snap dat je dochter meteen daar een tshirt wil maar online kosten ze hetzelfde en je hoeft niet in de rij te staan bij 1 van de vele shirt stands tussen de dolle pubers.

Buiten staan overigens automaten waar je consumptiemuntjes kunt kopen.

Gelredome staat ruim op tijd op de anwb borden aangegeven, parkeergelegenheid ook. Kan redelijk eindje lopen zijn dus trek niet je hoogste hakken aan.
Doorrijden tot de dome zelf kan ook maar je hebt kans dat het daar al vol is.

Veel plezier met je dochter en maak je geen zorgen.

Schema believe tour? weet niet precies wat je bedoelt maar zowel de tracklist als het tourschema zijn te googelen

Toegevoegd na 6 minuten:
je hoeft ook niet naar je plaat te rennen. Als je er een half uurtje van te voren bent heb je tijd zat. Er zal ook nog wel een voorprogramma zijn en tussen dat voorprogramma en de hoofdact gaan mensen zelfs vaak aan de wandel richting wc of hapjes of drankjes.
Stel je het niet te chaotisch voor.