Ik speel Coin Dozer en ben bij level 10 en mag eindelijk een puzzel gaan maken. Wat moet je doen bij die eerste level..ik snap er helemaal niks van..?

Ik kan niet verder, want je moet eerst level 1 halen. Wat krijg je dan als je die levels haalt..???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Er gebeurt helemaal niets, af en toe valt er een "puzzelstukje" in de vorm van een kikker, beer of pop net zolang totdat de puzzel compleet is, daarna gaat het weer van voors af aan met de volgende puzzel.
Muntjes blijven gewoon vallen met af en toe een bonus.
Dit gaat eindeloos door en door en er verandert verder weinig aan het spel zelf.
Het is een onnozel hersenloos spelletje waar niets aan te begrijpen valt.
Maar wel verslavend ;)