mijn blackberry bold 9000 gaat niet meer aan het lichte brand ook niet wa moet ik doen :( ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een nieuw mobiel (samsung) kopen.

Antwoorden (2)

Opladen?
Batterij er uit halen en opnieuw indoen en ook simkaart en probeer het dan nog eens!

Toegevoegd na 56 seconden:
En als hij het dan nog steeds niet doet moet je even naar je provider (vodafone, KPN enz.) gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Naar alle waarschijnlijkheid heeft de batterij het begeven of de software is vast gelopen of de blackberry is aan het hemelen geslagen.
Simpel is altijd de eerste test,
1. batterij verwijderen,
2. 1 minuut wachten,
3. batterij opnieuw plaatsen,
4. blackberry aansluiten van oplader,
5. blackberry opstarten.

Indien wederom geen teken van leven, terug naar leverancier (waarschijnlijk is hemelen van toepassing).
Wat nog wel eens voorkomt is dat je zelf software hebt geinstalleerd en er iets verkeerd is gegaan, dan toch terug naar leverancier