kan je met vrienden need for speed spelen die niet op een ps3 spelen? of zijn het 2 verschillende netwerken?

ik probeer iemand die nsf hot pursuit op de pc speelt toe te voegen aan me vrienden lijst, ikzelf speel op de ps3,

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Technisch zal het ongetwijfeld mogelijk zijn. Maar in de praktijk wordt dit onmogelijk gemaakt.

Misschien dat je middels een hack oid dat wel kan doen. We kunnen naar de maan, we overleven 6 maanden in de ruimte, maar dit zou niet kunnen.. Ik geloof het niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee.
Sony vind dat niet leuk en wil dat je vriend ook een PS3 koopt.