Is er een site voor afgewezen manuscript (boeken)?

Heel veel mensen schrijven boeken en sturen hun manuscript naar een uitgever en heel veel worden weer afgewezen...dus vroeg ik me af, ik er een site waar je die afgewezen manuscript op kan zetten?
Ik bedoel, Harry Potter, het eerste deel, is ook vaak afgewezen en toch vinden de meeste mensen het verhaal erg leuk, als ze na een keer proberen had opgegeven hadden we dit verhaal gemist, dus kan je nagaan hoeveel leuke verhalen we misschien nooit te zien krijgen...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het lijkt erop dat je gratis leuke verhalen wilt kunnen lezen.... Op zo'n manier zou dat niet bestaan want de schrijvers hopen natuurlijk altijd nog wel ontdekt te worden en dat zal niet lukken als iedereen het verhaal al heeft kunnen lezen.

Het beste antwoord

Een herkansing kan je krijgen op www.tenpages.com. Daar kun je een pagina of tien van je manuscript plaatsen en als er dan genoeg mensen iets zien in de tekst en een aandeel(tje) nemen, wordt het gegarandeerd uitgegeven.