Welke serie kocht John de Mol jr. nog meer?

Ik kan me nog herinneren dat Linda de Mol samen met Jeroen van Koningsbrugge "Iedereen is Gek op Jack" promootte bij "De Wereld Draait Door". Dit was geloof ik in februari 2011.

Linda vertelde dat haar broer, John de Mol, de rechten van "Everybody loves Raymond" had gekocht EN nog een andere serie.

Dit heb ik niet meer zo gevolgd, maar is het al bekend welke serie die andere was?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat was de serie "Good Cop, Mad Cop", een komische politieserie, en het was de bedoeling dat dit een grappige variant op "Baantjer" zou worden, met van Koningsbruggen in de hoofdrol.

Inmiddels is besloten om er geen tv-serie van te maken, maar er zijn wel plannen voor een film, gebaseerd op het aangekochte materiaal.