Wat moet je doen als je geen deuren kan plaatsen op de bovenverdieping bij sims 3?

Ik speel nu sims 3 en ben bezig om een huis te bouwen maar zodra ik deuren op de 1e verdieping wil plaatsen lukt dat niet. Wat moet ik doen? Ik heb geen zin om 2 verdiepingen overnieuw te bouwen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (3)

Dat heb ik ook altijd. Ik klooi altijd wat met het dak. Dus de daken hoger maken en dan standaart daken uit en dan kan het weer en dan weer dak aan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er moet aan beide kanten een vloer zijn eer je een deur wil maken. heb je al een trap naar de verdieping gemaakt? en onder een raam kan je ook geen deur maken. er mogen ook geen dingen in de weg staan lamp, schilderij, plant. op de eerst verdieping kan je ook geen deur in de buitenmuur maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als er binnen een vloer is en er verder niets in de weg staat zou het moeten kunnen
Je moet niet een ga vrijlaten om de deur in te kunnen plaatsen je moet gewoon bijv. Een dicht vierkant maken en daarna kan je zo de deur er in zetten