Welke auto is helemaal nieuw en het aller goedkoopst(wereldwijd)?

Ik heb gehoord dat er een auto is 1000 euro helemaal nieuw hoe zo'n auto?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het is iets meer dan 1000 euro en je hebt het over de Tata Nano. De auto zou zo'n 1800 euro moeten kosten, maar er is geen dealer in nederland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alhoewel ik onder de rook van het Nederlandse Tata Steel bolwerk woon en twee wekelijks bij het door Tata Steel gesponsorde Telstar voetbalcompetitiewedstrijden bezoek, heb ik nog nooit een Tata Nano gezien. Deze werd ons reeds enige jaren geleden vanuit India beloofd. Wie anders dan de Chinezen gaan een nog goedkopere wagen produceren ? Het bekende Chinese automerk Geely is bezig met de Geely IG. Een prachtige vierzitter met onder andere een driecilinder benzinemotor en verticaal openende deuren. De prijs van de wagen, die dit jaar (2012) op de markt komen zal, moet op circa € 1.800,00 komen te liggen.