Weet iemand wanneer het weer ladies night is bij de bioscoop Wolff Cinestar in Enschede?

Ik vroeg me af wanneer er weer ladies night is, ik kan hier verder geen informatie over vinden op de website, bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er is op 14 februari ladies night, maar op die dag zijn er eenmalig ook mannen welkom... dit ivm valentijnsdag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh oke maar dan is het ook niet echt ladies night toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, maar zo noemt Cinestar het wel... Nieuwe ladiesnight zal hoogstwaarschijnlijk weer in de eerste helft van maart volgen.