Hoe duur kost een kaartje voor de EMA?

Toegevoegd na 8 uur:
daarmee bedoel ik dus de prijs in €
maakt niet uit van welk jaar ik moet ongeveer weten hoe duur die kaartjes zijn.

(jammer dat er mensen reageren die toch niet het antwoord weten...!)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik geloof niet dat je voor onze lokale Mercedes dealer kaartjes hoeft te kopen hoor...

Daar kun je gewoon naar binnen lopen als je daar behoefte aan hebt. En ik kan het je aanraden, want er staan een paar hele leuke benzjes...

Toegevoegd na 55 seconden:
Even nog een website vermelden
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@mh75 en sgrijvvaud: Ik vroeg me ook al af hoe merielove erbij kwam dat je daar kaartjes voor nodig had...
Voor de European Music Awards 2009 ben je net te laat. Het is vandaag 8 november en ze zijn gehouden op 5 november. Omdat het (voor 2009) voorbij is, vermelden de websites waarop je kaartjes kan kopen, de prijs ook niet meer. Volgend jaar weer proberen...
Antoni
14 jaar geleden
ten eerste is het: hoe duur ís een kaartje, of hoeveel kost een kaartje.
maar als je naar de European Music Awards 2009 in Berlijn wilt, dan ben je 2 dagen te laat.