Krijgen de meiden van '16 and pregnant' betaald voor de show ?

Zo ja, hoeveel ongeveer ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Zo te lezen krijgen deze meiden zeer zeker betaald, en goed ook! En vergeet vooral ook niet de verdiensten er omheen, bijvoorbeeld interviews, etc. Ik hoop dat je een beetje Engels kunt?

- link 1: 65.000 dollar per seizoen
- link 2: 280.000 dollar per jaar ( = ?? seizoenen)

Ik vraag me wel af of zij het geld echt zelf te besteden zullen hebben of dat hun ouders het bijvoorbeeld bewaren tot ze (ik denk) 21 zijn.

Al moet je je afvragen wat er gebeurd zou zijn met deze meiden als ze níet uitgekozen waren voor dit programma, je hoeft denk ik niet jaloers te zijn op deze meiden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hmmm, het lijkt in mijn antwoord alsof ik vind dat het juist is dat die meiden voor deze situatie betaald krijgen; dat vind ik zeer zeker niet. Je moet je afvragen of het goed voor jou en je kind is om zo in de belangstelling te staan, etc. Ik keur het dus niet goed - maar in mijn eerste zin kan dat wel zo lijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Uiteraard worden ze financieel gecompenseerd voor hun deelname aan het programma, hetzij in geld, hetzij in goederen. Voor 16 and pregnant heb ik het niet kunnen vinden, maar voor Teen MOms (waar de moeders een heel seizoen gevolgd worden) schijnt de vergoeding in de orde van rond de 60.000 dollar te liggen ; niet onaardig, maar niet genoeg om jarenlang van te leven. Ik zou dat bedrag trouwens wel met een korreltje zout nemen....

Opleiding afmaken en DAN pas trouwen en kindjes krijgen blijft financieel de meest verstandige optie.