Is het nou eenmalig betalen voor kerstland utrecht?

Ik hoorde van iemand dat je dan 20 bonnentjes kreeg als je betaalt had en dat je dan niet meer mocht ofzo?? weet iemand misschien hoe het zit want ik wil er morgen heen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

ik was er vier jaar terug: toen kon je voor een appel en een ei een nieuwe strip bonnetjes kopen, en uiteindelijk hebben we ook nog met andere mensen bonnetjes uitgeruild, niet alle attracties waren namelijk voor iedereen even interessant.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wij zijn vorig jaar geweest en toen kon je voor 0,50 cent 20 bonnen bijkopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens hun site:

De entreeprijs voor Kerstland bedraagt €17,00.
Kinderen van 2 tot en met 12 jaar betalen €15,00.

Entreekaarten zijn verkrijgbaar aan de kassa van Kerstland. U hoeft niet te reserveren. Tot en met 24 december 22.00 uur kunt u ook kaarten bestellen via de voorverkoop.

Na het betalen van de éénmalige entreeprijs zijn alle attracties gratis. Dit geldt natuurlijk ook voor het circus.