Dat moet je bij iTunes kunnen doen door je iPod aan te sluiten op je computer maar eerlijk gezegd wil ik het ook weten want mij is het na een jaar nogsteeds niet gelukt :s
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door bij itunes je muzieklijst te openen, liedjes te selecteren, met je rechtermuisknop erop klikken en dan op verwijderen klikken. Je kunt ze ook selecteren en dan op de delete-knop drukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In iTunes op je computer kan dat, je moet wel 'handmatig muziek beheren' aan hebben staan en je moet de computer hebben geautoriseerd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet vij itunes je muziek handmatig beheren, en dan de nummers aanvinken die je op je ipod wilt hebben, zo hoef je biks te verwijderen. Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Itunes - ipod aansluiten - naar je ipod gaan - de tab muziek - dan geheel muziek bibliotheek sygroniseren uitzetten en dan kon je rechts onder liedjes aan klikke
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ios 5.0
Swipe naar rechts met het nummer dat je wil verwijderen
Onder ios5
Gebruik itunes