Ga eens naar een feestartikelenwinkel voor slingers en ballonnen. Dan naar de slijter voor gluhwein, en je kunt de hele tent versieren
12 jaar geleden
Hang de hele zaak vol met dennetakken en ga dan met de bus spuitsneeuw tekeer. Op de tafels waxinelichtjes in glaasjes voor de sfeer. Hang hier en daar leuke foto's/posters op van een sneeuwlandschap. Als je ze hebt kun je ook nog ski's en snowboards ophangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een plaat met lekkere meezingers moet je ook niet vergeten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer spuitsneeuw te vinden voor op de ramen.
Daarnaast zijn er van die doeken, die wel wat op sneeuw lijken (of gebruik watten).

Lekker CD'tje met meezingers, hoe fouter hoe beter.

Bierpullen, feigling, flügel en dat soort drankjes.

Bijgevoegd een link naar de apresski-startpagina. Misschien dat je daar nog mooie ideeën vandaan haalt.

Veel plezier.

http://apresski.startpagina.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij hebben laatst in een kroeg ook een apreski feest gegeven, we hebben toen allemaal houten planken aan de muur gehangen zodat je het gevoel hebt dat je in een SKI hut bent! Ook hebben we skies aan de muur gehangen... Zoals mijn voorgangers al zeiden is Fluger en Glühwein een mooie toevoeging. De ramen hebben we met een sneeuw spuit wit gemaakt! En we hadden ook een sneeuwmachine gehuurd om die avond leuke effecten te hebben! Veder kun je denken aan versiering zoals bijvoorbeeld een slee aan de muur hangen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
meezingers, gluhwein, spuitsneeuw, nep sparretakken, en evt. houten bar