Weet iemand waar je kaarten voor twee personen kan kopen voor doe maar?

Mijn moeder wil daar heel graag naar toe en ik wil het haar cadeau doen gewoon omdat ze zo lief is kan iemand me helpen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Gewoon bij ticketservice.nl. Het concert van 20 oktober is nieuw en nog niet uitverkocht.
Kijk ook een op de site van symphonica in rosso.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echt thanks man
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
You're welcome. En ik ben inderdaad een vrouw, maar geen probleem hoor! :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry je weet das straat taal
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
I know!
Marktplaats. Alleen via deze weg liever geen e-tickets kopen. al moet dat ook geen probleem zijn mits je de kaarten afhaalt. En dus een adres (om eventueel verhaal te halen heb)
12 jaar geleden
Frimu2
12 jaar geleden
Klopt....daarom altijd afhalen. Kan je bij fraude in ieder geval het huis bezoeken. Indien mogelijk natuurlijk via de officiele verkoop kanalen. Echter heb ik dat ooit een vriend voor kaarten voor u2 laten doen , en die kon alleen per 1 kaart bestellen.....Wat er in resulteerde dat ik een half jaar bezig ben geweest om bij 4 kaarten een kaart te zoeken die er behoorlijk bij paste om ze verkocht te krijgen en bij te kopen om zelf bij elkaar te kunnen zitten. En daar had ik meer aan Marktplaats.... dan de service van het zogenaamde officiele verkoopkanaal.