welke shampoo is goed voor mijn haar en laat het glanzen?

Wou ni droog ovrkome Ik zie vaak meisjes met erg lang mooi,gezond haar ,maar ik kan maar niet mijn haar lang laten groeien.Heb namelijk snel gespleten haarpunten en last van droog haar.Verder ga ik om het half jaar naar de kapper,is dat wel genoeg?Ik LUst helaas geen vlees en heb snel haaruitval,hebben jullie misschien daar tips voor? alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (8)

Je haar föhnen en glansspray erin spuiten tijdens het fohnen.

Ook heb je glans shampoo van Andrelon dacht ik.

Ik ga ook om het half jaar, zie daar geen probleem in.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
NIET föhnen.
Al die droge lucht is helemaal niet goed voor je haar!
Ten eerste wat vaker naar de kapper als je, je gespleten haarpunten wilt voorkomen. Vraag eens advies aan de kapper hoe je het beste met je haar om kan gaan. Ik heb wel gelezen dat groene thee shampoo je haar laat glanzen. Wat ik ook een ideaal product vind is de borstel van Braun met ionen. Deze zorgt ervoor dat je haar niet statisch wordt en het mooi gaat glanzen. Zorg verder voor een goed voedingspatroon als je geen vlees eet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Andrélon shampoo + crèmespoeling gebruiken, en vaker naar de kapper gaan al heb je snel gespleten haarpunten. Dan blijft je haar mooi
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Glansshampoos, maar met conditioner of cremespoeling word het wel een stuk beter gevoed dan als je alleen shampoo gebruikt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gezond haar komt echt van binnen uit.
Als je conditie goed is, je voldoende onverzadigde vetten eet en voldoende vitaminen dan zal je haar ook beter en mooier groeien.

Eet je wel vis?

1. Zalmfilet
Dat zalmfilet goed is voor je gezondheid, is algemeen bekend. Zalmfilet bevat omega-3 vetzuren, vitamine B12 en ijzer. Hier profiteert ook je haar van. Het zorgt voor een gezonde hoofdhuid.

Op deze site vind je nog 9 andere voedingsprodukten die goed zijn voor je haar.

http://www.gezondheidsnet.nl/haar-in-de-hoofdrol/artikelen/2088/top-10-voeding-voor-gezond-haar

Verder heb je voldoende mineralen nodig, waarvan kiezelaarde heel belangrijk is voor huid, haar en nagels.

Ik had altijd veel baat bij Hair & Nail Kiezelaarde 120 capsules € 10.20 van Mariandl, te koop bij De Tuinen bijv.
http://www.elvitaal.nl/detail/mariandl/hair-nail-kiezelaarde

Maar zorg eerst voor goede voeding!

Je hoeft niet vaker naar de kapper.
Als je stijl lang haar hebt, kan iemand in jouw buurt, vriendin, familielid, daar best regelmatig een stukje van af knippen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Rare minnen, plus van mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je Ritsuka.
Mijn minnaar is weer druk...
Gebruik een serum voor je haar en zet er regelmatig een masker in. (elvive vind ik zelf een fijn masker).
Wel zou ik wat vaker naar de kapper gaan om de puntjes bij te laten knippen, dan ziet t er gezonder uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je genoeg geld hebt voor de kapper kan je dat doen, ja.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is hartstikke duur, zoiets..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je even goed zoekt naar bijvoorbeeld een thuiskapster hoef je nog geen tientje per knipbeurt te betalen. Wanneer je dan 1 keer in de 2 maanden gaat vallen de kosten best wel mee.
niet te vaak je haar wassen is een tip en en goedkope schampoo gebruiken dure zitten namelijk vaak rare dingen in zoals hormonen waardoor je haar mooi word en dat soort schampoos werken maar voor even. Goedkope schampoo zitten wel voedingstoffen voor je haar dat zit natuurlijk ook wel in dure maar daar zitten dus ook vaak hormonen in.
Beste is om om de drie dagen je haren te wassen twee keer met schampoo heel goed inmaseren met je vingertoppen. De 1ste keer om het vuil er uit te krijgen en de twee keer de voeding van de schampoo in je haar te krijgen. Daarnaast is het slim om cremespoeling of een masker te gebruiken. Nooit je natte haren borstelen of kammen. Als dat wel een keer moet begin dan onderin je haar en ga langszaam van onder naar boven de klitten er uitborstellen.
Je kunt ook vitamine b complex kopen dat is goed voor je haar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
elvive en dan een conditioner van john frieda