Weet iemand het bandje van 3 vrouwen/meisjes die een soort van elk een trommels hebben, en er ook bij zingen?

Het zijn 3 vrouwen/meisjes met elk een soort trommel. Ze zingen in een taal die ik niet ken, maar ze zijn wel Nederlands. Ze waren vroeger met een bepaald liedje wel vaak op tv. Ik weet wel hoe dat liedje gaat, maar ik ken de tekst niet dus daar help ik jullie ook niet echt mee.
Ik weet het, het is weinig info, maar ik dacht misschien weet iemand het toevallig. :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.3K

Antwoorden (3)

ik denk dat je Treble bedoelt.

Toegevoegd na 43 seconden:
De taal waarin ze zongen was overigens zelf verzonnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je Treble bedoelt.

Zij deden ook mee met Nationale Songfestival
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Treble - Ramaganana

http://www.youtube.com/watch?v=wopFZ3Wgmdk