Dat kan op verschillende manieren, afhankelijk van de aansluitingen die erop zitten.

Bij een videoaansluiting heb je een geel, wit en rood stekkertje.

Bij een scart aansluiting heb je een platte ingan waarin heel veel pinnetjes kunnen. De wii levert standaard een kabel met geel, wit rood, maar ook een adapter voor SCART.

Als je een digitale televisie hebt met composiet ingang dan zou ik die gebruiken. Je moet dan wel bij een winkel een WII stekker kopen met composietingang. Dat kan o.a. bij de mediamarkt.

Toegevoegd na 6 minuten:
In de onderste afbeelding staat een afbeelding van de composietkabels. Op je tv moet je dan 5 gekleurde ingangen hebben (oranje, wit, blauw, groen, rood). Als je die hebt krijg je een veel betere kwaliteit