hoe zet ik een muziekfragment welke op DVD staat, op een CD die in elke normale CD speler kan worden beluisterd?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Eerst moet je de audio (het geluid) van de DVD 'rippen'.
Daarna de muziekjes met een brandprogramma (bijv. Nero) weer op een CD'tje branden.
Lees verder op:
AWM
14 jaar geleden
Je kan met een "Brandprogramma" bijvoorbeeld Nero dit makkelijk doen. Eerst het fragment van de DVD opslaan op je HD in een bestand, brandprogramma openen, CD branden selecteren, dan wordt er gevraagd welk bestand. Dan selecteer je dus het door jou opgeslagen bestand. Er wordt ook gevraagd wat voor soort audio je wil branden zoals wave, mp3 of "gewoon" audio. Mp3 wordt ook door de meeste cd spelers herkent maar sommige (autoradio) weer niet dus selecteer dan voor de zekerheid audio. Dan Burn of branden en klaar.
Succes
P