wat houd een barbie beurs precies in?

mijn nichtje kwam aan ik wil naar de barbie beurs want ze wou iets speciaals hebben iets van een hond ofzo een uitlaat lijntje dus vroeg ze aan mij wat houd een barbiebeurs in maarja ik zou het eigenlijk niet weten ik had meer zoiets in gedachten van verzamelaars ofzo.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
.

Antwoorden (3)

Op een (barbie) beurs komen mensen samen, die dezelfde interesse hebben. Dit kunnen gewone mensen zijn, of mensen die een bedrijf hebben in hetgeen er verhandeld en verzameld wordt. In dit geval dus Barbies.

Je kunt hier Barbies en toebehoren ruilen, of kopen, of gewoon tentoonstellen....hier vond ik toevallig een Barbiebeurs....

http://www.barbieinholland.nl/NLHaarlem.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zaterdag 17 september 2011 is er een barbie verzamelbeurs in Vught.

van der Valk Hotel Vught
Bosscheweg 2, 5261 AA Vught.

Toegevoegd na 6 minuten:
Vergeet helemaal erbij te zetten wat een verzamelbeurs is!
Je komt hier mensen tegen die spullen aanbieden in standjes (zoals op een markt), ook zijn er mensen die willen ruilen en mensen die juist op zoek zijn naar spulletjes.
Ze hebben in ieder geval allemaal gemeen dat ze barbiespullen leuk vinden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dus zou mijn nichtje daar wel heen kunnen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet alleen, natuurlijk. Maar als ze helemaal gek is van alles wat met Barbie te maken heeft, denk ik dat ze het wel leuk vindt! En misschien komt ze ook nog wel dat hondenriempje tegen waar ze naar op zoek is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom een min? het antwoord is toch prima..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap de min ook niet. Prima antwoord. Ter compensatie +!
Een grote markt waar mensen barbies kunnen bekijken en kopen.