Wat is een leuk computer spelletje voor een 8 jarige?

Mijn dochter wil heel graag een computertje (zoiets als ik van vroeger kende, de game boy). Ze mag er 1 kopen maar het mag niet te duur zijn, niet meer dan €50,00. Welke is leuk en niet te duur voor een 8 jarige?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (4)

Misschien kun je op marktplaats kijken voor een 2de hands nintendo ds.Zijn leuke compacte spelcomputers.
Mijn zoons zijn 7 en 10 en hebben er allebei 1 waar ze bijna de hele dag op spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn broertjes hebben een ouderwetse Gameboy met Pokemon, garant voor uren speelplezier. Die dingen zijn ook niet zo fragiel als de huidige producten (een keertje van de trap af laten rollen kan best). Kijk inderdaad eens op marktplaats rond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien the sims? Dat gaat over huizen bouwen en vervolgens de familie er laten leven enzo. Je kunt alles zelf creeeren
Ook kun je rollercoaster tycoon kopen, is ook leuk! Dan bouw je een pretpark met alles erop en eraan. Je kunt zelfs zelf achtbanen bouwen enzo

Overigens kun je beide zo duur maken als je zelf wil door middel van het kopen van uitbreidingspakketen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tip koop een mini laptop die tweede hands is omdat mini laptops heel vaak niet waard zijn en ze zijn handig om mee tenemen