De mening over wat het beste is verschilt per persoon. Het is in ieder geval wel een manier waarop legaal muziek luisteren mogelijk is en naar mijn mening is het een hele goede. Ik stoor me niet aan de korte reclames die je af en toe hoort, maar zou er ook niets tegen hebben om geld te betalen om die reclames niet meer te horen.

Spotify is goed omdat ze een heel groot aanbod muziek hebben (veel muziek is beschikbaar) en het is legaal (en nog gratis ook!).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt verschillende abonnementen: Spotify Open: gratis
Spotify Unlimited: 4,99 p/m
Spotify Premium: 9,99 p/m Bij Open heb je af en toe reclame en een limiet van 20 uur muziek luisteren per maand, bij Unlimited heb je geen reclame en geen limiet, bij Premium heb je nog extra's zoals het gebruik op je mobiele telefoon en offline playlists.

Andere antwoorden (1)

Als je een breed scala aan artiesten wil kunnen beluisteren overal waar je maar wilt en dit goedkoop wilt (gratis versie stelt niet zoveel meer voor), is het een goede optie.

Grooveshark wordt ook vaak genoemd als alternatief, dit gebruik ik zelf omdat de gratis versie heel goed is. (Sommige mensen zeggen dat het illegaal is, maar dat schijnt niet zo te zijn, vanwege reclames, speciale contracten etc.)