Wie weet goede actieve speakers rond 50-60 euro voor te draaien op feesten enzo?

het mag ook een set zijn van €100 ofzo

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik denk dat je dat bedrag x10 moet doen en dan even naar bax-shop.nl moet gaan. Hun service en verzending is de beste, je kan ze ook altijd bellen om het even te vragen of met hun chatten. En als je in de buurt van goes woont kun je even langs gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit lijkt mij wel iets Euro 99,00

http://www.djelectronics.nl/eltax-s34-luidspreker-200400-w-3weg-systeem-zwartwalnoot-p-651.html

Groet:Zoekertje