Hoe kan een kind een leuk winkeltje in huis maken? En wat kan een kind dan verkopen?

Toegevoegd na 1 dag:
Ik wil graag heel veel antwoorden.
Kijk ook bij mijn andere vragen a.u.b.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Haal wat kartonnen dozen bij de supermarkt. Plak deze aan elkaar tot een winkeltje. Kleur of verf erop los. Neem wat producten uit de snoepkast en ga dat verkopen voor een paar centen. Heel veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Echt een goede antwoord!!!
HEEL ERG BEDANKT!

Andere antwoorden (4)

Je maakt zelf wat schapjes en een toonbankje en een speelgoedkassa haal je bij intertoys en wat nepgeld.
Je bewaard de lege pakken van spullen die jezelf gebruikt en de lege blikjes en plastic flesjes en die kan ze verkopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn oma had een winkeltje voor ons, inclusief een weegschaaltje met gewichten, en door haar zelf gemaakte puntzakjes.
We verkochten oa. (ongekookte!) bruine bonen, rijst, suiker, en natuurlijk waren we zelf de beste afnemers van tumtum en wiebertjes.
De fantasie van een kind maakt, dat het alles kan verkopen!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alles!!!

Volwassenen hebben lang zoveel fantasie niet als kinderen, die maken van een tafel de toonbank,eventueel met loopband, dat is geen probleem, een doos is een kassa en een oude pokemon kaart de pinpas. De pinautomaat is er wel, maar die zien wij volwassene niet :).

Verzamel 1 week al je 'droge' afval en de winkel is al aardig gevuld, kranten en plastic zakjes om iets in te pakken.
De schoenen van mama en kettingen zijn ook leuk om te verkopen.

Geld kan je maken door onder een blaadje papier een euro te leggen, kras hier met een zacht potlood overheen en dan uitknippen, net echt :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een oude poppenkast kun je ook goed gebruiken. Een ijscoboer is wel grappig dan om te spelen, Draai van karton een ronde puntig ijscohoorntje en van gekleurde watten de ijsbolletjes! Of een patatkraampje met chippies (lidl heeft ze)
in de vorm van patatjes, popcorn als mayo enzo........
Vraag het kind waar deze vraag voor bedoelt is om ideetjes, die heeft veeeeeeeel meer fantasie als wij joh!