Zal het morgen rustig zijn bij walibi world?( donderdag hemelvaartsdag)

Ga met wat vrienden erheen..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (3)

Morgen wordt het mooi weer en de meeste mensen zijn vrij. Natuurlijk wordt het hartstikke druk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
denk het niet , mooi weer voorspeld , vakantiegeld is binnen kindertjes tevreden houden tot aan de grote vakantie .

Men wil alvast even genieten kijkt ernaar uit ff iets anders dan werk of uit de sleur /stress en nog begrijpeliijk ook .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hemelvaartsdag zou ik als ik jou was NIET gaan.
Ik heb zelf in een pretpark gewerkt en ook met hemelvaart, en ik kan je zeggen: Heel erg druk, uren wachten voor een attractie, wat je ook veel ziet is veel jongeren i.p.v kinderen.
Vooral bij mooi weer is het nog eens extra druk.
Als ik jou was zou ik eerder een dagje plannen als iedereen aan het werk is zoals een doordeweekse dag of een zondag ofzo?