De kapsalon, verkrijgbaar in kebabzaken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schijnt dat daar 1800 calorieën inzitten, toch? :P
Ergens waar ik meteen aan dacht was Macdonalds!
Ze verkopen allemaal voedsel waar geen enkele voedingswaarde meer in zit. En meestal is het dan ook heel erg vet. In een grote friet (wat wel meevalt qua grootte) zit al snel 500 calorieën! Ook is het voedsel vaak zo bewerkt met chemische stoffen en allemaal andere kunstmatige stoffen dat het heel ongezond is. Zelfs sla zou ik er niet kopen omdat die ook met chemische stoffen zijn bespoten om sneller te groeien.
Ook is er een documentaire gemaakt van een man die 1 maand lang alleen maar Macdonalds at. Die werd na een paar weken zo ziek dat hij er niet meer mee verder mocht. Nou dat zegt al genoeg lijkt mij!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De quadruple bypass burger. Overigens is die gratis als je zwaarder bent dan 170 kilo (ongeveer).