Wat is mijn Michael Jackson ticket waard?

Juist veel als collectors item, niks meer, of kan ik mijn geld terug krijgen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, als je er eentje hebt, kan ik me voorstellen dat je je dat afvraagt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb er geen....de vraag kwam in me op...

Het beste antwoord

Ik denk dat je je geld wel terug kunt krijgen. Je hebt iets besteld dat niet "geleverd" gaat worden.

in hoeverre het een collectors item wordt weet ik niet. Ik geloof dat er 50 concerten gepland waren in de O2 Arena in Londen.
Deze heeft een capaciteit van 23000 man, waardoor ik op een totaal aantal kaartjes uitkom van 1.150.000
Lijkt me een beetje teveel om te kunnen spreken van collector's Item.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als iedereen zo denkt, dan wordt 't alsnog een collector's item.

Andere antwoorden (4)

Er lijkt een refund aan te komen voor de kaartjes.

Wat er met de waarde van de kaartjes gaat gebeuren.. Lastig te zeggen. Ik denk dat als hij nog een paar concerten had gegeven de kaartjes meer waard waren geworden, omdat hij ongetwijfeld weer eens erie hits had gemaakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Qua collectors item is het altijd heel simpel: wat de gek ervoor geeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als fan, fan genoeg in elk geval om een kaartje voor een van zijn optredens te hebben gekocht, lijkt het me in eerste instantie een aandenken voor jezélf, en lijkt het ´verloren´ geld me niet het eerste om je druk over te maken. De goede man is nog niet eens begraven, zeg !

Ik heb geen flauw idee wat zo´n kaartje kost trouwens, en wat een kaartje voor een concert dat nooit gegeven zal worden zal moeten opleveren. Maar het punt is natuurlijk wel dat er ee enórme oplage van is. Zou je nu nog een kaartje hebben voor een nooit gegeven optreden van Elvis, dan zou het een lieve duit waard zijn, maar de leeftijd en de schaarste tellen daar natuurlijk ook mee. Dit is nog loeivers en bepaald niet schaars.

Ik verkneukel me stiekum wel een beetje om de zwarte markt-handelaren die vele kaarrtjes hebben ingeslagen om tegen woekerprijzen te verkopen en die daar nu lekker mee blijven zitten.

Op dit moment zijn de prijzen nog aanzienlijk, dus als je snel bent....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt nu je geld terugkrijgen. De kans dat je er, door 't lang te bewaren, meer profijt van zult hebben is nihil.