Kan ik ook met de Postcodeloterij meespelen zonder bergen 'spam' via de post te krijgen?

Wekelijks een brief dat er weer nieuwe loten voor me klaarstaan, dat ik gratis cadeaus krijg als ik nog loten bijkoop en weet ik veel wat allemaal voor brievenbusvervuiling. Kan ik van al die mailing afkomen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yeps, ik ben ook een volger ;-) Wel + voor Goeie Vraag!

Het beste antwoord

Wanneer u geen reclamepost van de Nationale Postcode Loterij meer wenst te ontvangen, kunt u dit melden bij Postfilter, waarbij de loterij is aangesloten. Met één melding wordt u voor drie jaar gevrijwaard van
toezending van de desbetreffende reclamepost: http://www.postfilter.nl
Ook kunt u, wanneer u de reclamepost niet langer wenst te ontvangen, schriftelijk of telefonisch de loterij verzoeken
de toezending te staken. Na een verwerkingsperiode van twee tot drie maanden (vanwege de doorlooptijd van de voorbereidingen van reclamepost) zal een dergelijk verzoek voor drie jaar worden gerespecteerd (conform de voorwaarden van Postfilter).
Amadea