wie heeft ook van editie enigma ongevraagd een abonnement ge kregen en hoe kom je hier vanaf

ik wil helemaal geen abonnement van hun

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is aan hen te bewijzen dat je hebt ingestemd met een abonnement. Ze zouden daar minstens een brief met je handtekening van moeten hebben met ook daarin de incassomachtiging die ze dan van je gekregen zouden hebben. Indien telefonisch geregeld dan moeten ze het gesprek hebben opgenomen via een voicelogging.
Als je zeker weet dat je op geen enkele manier contact hebt gehad over een abonnement, dan hebben zij een probleem want dan hebben zij geen bewijs.
Wil je het in beginsel netjes afwikkelen, schrijf dan gewoon een brief waarin je je abonnement opzegt en verstuur die, desnoods aangetekend, aan hen. Vraag om een bevestiging van beëindiging. En anders...dan sta jij sterk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb destijds meegedaan aan een bepaalde prijsvraag. Na inzending ben ik gebeld of ik het blad wilde ontvangen, daarbij werd direct aangegeven dat je binnen enkele weken na ontvangst moest afbellen als je geen abonnement wilde. Ik vermoed dat dit bij jou ook het geval was. Goed, daar heb je nu niets aan. Ik heb een soortgelijk voorval meegemaakt met Hoshi Suduko. Ik had keurig afgebeld, maar dat was niet geregistreerd, toen moest ik maar bewijzen dat ik afgebeld had. Onmogelijk natuurlijk. Ik heb de vervolgzendingen allemaal geretourneerd, de betaling laten storneren en direct mijn afschrijvingen van Hoshi laten blokkeren, zodat ze niets meer kunnen afschrijven. Daarna gewoon niet gereageerd op aanmaningen en er na 3 maanden niets meer van gehoord. Ze hebben nog gedreigd met een deurwaarder, maar dat middel kost hen meer geld dan jij hen schuldig bent, dus ze zullen opgeven. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Criminelen, die gasten van Hoshi Suduko.