Welk wetenschap magazine vind je het beste? En waarom?

De enige voorwaarde dat ik het in Nederland moet komen kopen.

komen=kunnen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ik lees nog altijd graag NatuurWetenschap en Techniek. Bedoeld voor de bovenbouw van de middelbare school, maar ook voor mij nog erg interessant. Meestal de actuele stand van wetenschappelijk onderzoek, regelmatig ook controversiële artikelen. Recentelijk bijvoorbeeld kwamen tegenstanders van het humanogene broeikaseffect aan het woord - met argumenten natuurlijk. En de negatieve gevolgen van biologisch boeren werden onlangs uitgebreid belicht, alweer met zeer goede documentatie.

Zie de bron.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik vind het magazine Quest een erg leuk en intressant blad. Er komen veel dingen aan bod en ook vragen die op gv worden gesteld komen daar aan bod.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik lees de kijk erg veel verschillende onderwerpen die op een begrijpelijke manier worden omschreven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Journal of Marketing. Weet niet of het vrij verkrijgbaar is, maar je kan wel een abonnoment er op nemen.