hoe lang is de code van de bladcadeau geldig?

de bladcadeau heeft nu een leuke 1+1 actie, maa ik wil maar een blad kiezen , kan ik dan de ene activeren en de andere pas activeren als het laatste blad is gekomen? of zijn de codes maar kort geldig?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
OP de website van bladcadeau staat onbeperkt geldig

Antwoorden (1)

Ik had deze vraag ook, toen ben ik naar de verkoper gegaan en heb ik het gevraagt. Je kan ze activeren wanneer je wilt, ook los van elkaar.