Naam van het tijdschrift voor jongeren met akkoorden?

Hoi! Ik had vroeger altijd zo'n tijdschrift waar akkoorden in stonden van bekende liedjes van dat moment. Weet iemand de titel nog en waar ik de website kan vinden? Ik heb het namelijk nodig voor een paar leuke bekende liedjes! Alvast bedankt! Met vriendelijke groet Simone

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K
Antoni
10 jaar geleden
Goeie vraag! + 1 voor je vraag! Ik ben benieuwd naar het antwoord!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hier een alternatief iig: http://www.ultimate-guitar.com/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Pop selections?
Niet echt een tijdschrift. Maar wel een maandelijks blad met akkoorden(en melodieën) van (populaire)nummers van nu!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een maandelijks blad is per definitie een tijdschrift.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Welke perode was dat?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kan me nog herinneren dat in de Muziekexpres er een pagina met bladmuziek van een hit zat. Sixties. Bedoel je dat?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En dan had je ook nog Popfoto. Dat was meer voor meisjes.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kun je niet beter naar de akkoorden vragen van die bepaalde liedjes?
Amadea
10 jaar geleden
Behalve Pop Selections is er ook nog Speelklaar. Misschien bedoel je die, Moontje?

Antwoorden (1)

Ik gok op Muziekexpress, muziekpatade en popfoto.