Blijft de digitale Gooi-en-Eemlander gratis of is dit maar tijdelijk?

Sinds zaterdag hebben ze een compact formaat, dit kan er mee te maken hebben.
http://www.gooieneemlander.nl/epaper/

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Nee daar moet je een abonnement voor nemen:

Het Digitaal abonnement
Met het Digitaal abonnement heeft u zeven dagen per week toegang tot alle digitale uitgaven van De Gooi- en Eemlander. Daarnaast ontvangt u elke zaterdag een extra dikke weekendkrant inclusief het weekendmagazine Vrij. De Gooi- en Eemlander is dé kwaliteitskrant van uw regio. U blijft op de hoogte van het (inter)nationale en regionale nieuws. U weet wat er bij u in de buurt gebeurt. Van economie en politiek tot sport, kunst, cultuur en leuke evenementen. Bovendien geniet u als abonnee van vele voordelen. Met het Digitaal abonnement weet u zeker dat u overal en altijd toegang heeft tot het laatste nieuws.

Digitaal op de hoogte
Met een Totaal abonnement krijgt u toegang tot alle digitale uitgaven*. U kunt de volledige krant altijd en overal lezen op uw computer, laptop, mobiel en tablet. U kunt de krant vanaf 7.00 uur downloaden. Ook heeft u tot 7 dagen terug toegang tot het digitale archief.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe kan het dan dat ik het nu gratis kan lezen, ik heb geen abbo.
Goed van je dat plakken, ik was daar op de kleuterschool ook goed in.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jij wilt dat ik het hele verhaal in eigen woorden zet dan? Ik denk dat het een tijdelijk kadootje is maar ze zullen niet zeggen hoe lang dat duurt. Mensen hebberig maken en opeens weer afsluiten? Waarom zouden ze anders een abo aanbieden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik dacht dat het misschien een storing was in het systeem maar wat jij zegt kan natuurlijk ook.
Ik stoorde me een beetje aan je antwoord, geef liever alleen een linkje, nu ben ik toch geneigd alles dubbel te lezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lees de regels: je MAG geen antwoord geven met alleen een link omdat die link later wel eens niet meer kan werken. Sorry, ik kan er ook niets aan doen maar dat soort antwoorden worden verwijderd. Een hele lap tekst in mijn eigen woorden zetten vind ik wat overdreven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als jij het niet mag dan moet je het niet doen. Ik respecteer dit natuurlijk, Ordnung muß sein.
Blijft toch irritant die regeln, of hebben ze dit woord vertaald naar richtlijnen?