de brief van de week wordt uitgekozen door de redactie van donald duck. alleen de redactie weet de eigen criterea, waaraan zo'n winnende brief moet voldoen.
11 jaar geleden
Aangezien de criteria (de punten waaraan je brief moet voldoen) onbekend zijn, kun je niet zeggen : zus of zo moet die brief geschreven worden.
Wat je wel kunt doen is meerdere brieven schrijven die heel verschillend zijn, zoals heel grappig, heel dom, heel slim, als jongen, als meisje, als eend, ..... vul maar in, als 't maar origineel is en stuur er dan een of twee per week op.
Hierna is het een kwestie van afwachten en kijken waar op gelet wordt en hopen dat je geluk hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+Je kan ook even de laatste 20 ducks doorkijken en kijken of er een bepaalde manier van schrijven/thematiek oid te herkennen is. Was niet altijd het ding dat iedereen denkt dat de brief v.d. week door de redactie zelf geschreven wordt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat zou zeker ook nog kunnen: bladvulling!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onzin mr Tomaat, het is één van de meest gelezen bladen in NL en ze krijgen ontzettend veel reacties, ik zou niet weten waarom die brieven dan door de redactie geschreven moeten worden. Verder win je een prijs en staat er een naam en een foto bij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee ik denk ook niet dat dit door de redactie gedaan is. Creativiteit en originaliteit zullen inderdaad de belangrijkste criteria zijn voor een brief van de week. goed antwoord, plusje