is er een tv gids waar de zender tnt in staat?

ik heb sinds kort digitale tv, ik heb al een abonnement op veronica magazine maar koop ook 1x in de 2 weken totaal tv (daarin staat ook syfy, 13th street en rtl crime) maar ik ben op zoek na een tv gids waar dus ook de zender tnt in staat.
weet iemand welke tv gids syfy, rtl crime, animal planet en 13th street én tnt heeft (met ook gewoon de nederlandse rtl en ned zenders) maar gaat voornamelijk om de 5 digitale zenders? in de supermarkt kopen of online abonnement aangaan maakt niet uit. of is dat een hele aparte (digitale zenders, dan wel op papier en niet via tv gids in menu) gids?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (1)

Ik zou gewoon de Veronica Tv gids App downloaden. Alleen TNT is daar nog niet in opgenomen maar de rest wel van de zenders die je noemt wel. Ik weet niet welke provider je hebt maar die heeft waarschijnlijk ook wel een app (net als Ziggo) en zou de TNT tv listing moeten hebben. Kijk anders even op de website van TNT.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb provider kick xl (is niet zo bekend) de digitale tv gids heb ik wel,