Mag Patricia Paay trots zijn dat ze als oudste vrouw in de playboy verschijnt ?

Ik moet toegeven dat ze er voor haar leeftijd goed uitziet maar naakt?

Toegevoegd na 20 uur:
In Story klapt beautydokter Robert Schoemacher behoorlijk uit de school.

Niet alleen haar borsten, maar bijna álles aan haar lichaam is geopereerd. Kincorrectie, oogleden, facelift, liposuctie van benen en billen, lipopvulling en liters Botox heeft Paay gebruikt. En de Playboyfotograaf maar zeggen dat ‘alles aan Patricia echt is, behalve haar nagels’.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.3K

Het beste antwoord

Ja hoor daar mag ze zeker trots op zijn. Alleen vind ik het jammer dat het meer een soort tegenaanval lijkt nu ze plots in de steek is gelaten door haar man.

Voor wat betreft het feit dat ze nep zou zijn omdat ze verbouwd is, dan kunnen we beter de televisie de deur uit smijten en nergens meer naar kijken. Half Nederland en heel artiestenwereld en filmwereld uit Amerika heeft strakgetrokken wangen, opgespoten lippen en omhooggetrokken tepels. Blijkbaar is daar niks aan te merken v.w.b. de kijkcijfers. Dus Paay nep of niet, de vraag is of ze als oudste vrouw trots mag zijn; van mij mag ze dat zeker.

Ik zou willen dat ik er zou uitzag op die leeftijd. Als ik een potje kon kopen waardoor ik er zo uit bleef zien als ik ouder werd (ook al werd het hierdoor nep) ging ik het morgen kopen!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (38)

ja hoor, daar mag ze best heel trots op zijn. Met zo'n leeftijd toch nog steeds een mooie verschijning, goed genoeg voor in de playboy toch?!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze mag best wel trots zijn met haar lichaam op die leeftijd.

Een voorbeeld voor velen, maar de rest hoeft het niet na te doen hoor :)

Ik heb de foto's nog niet gezien, maar ben wel benieuwd eerlijk gezegd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vind je het gek als ze onder het mes gaat?!
Niet gemeen voor jou bedoeld hoor.
x
Nee hoor is schande voor Playboy...

De Photoshopper maakte overuren, dat kan niet anders...

Maar ik vind het wel lef hebben hoor, dat dan weer wel, van onze lieve Patricia, want zoals ze kan kijken in die talentenjachten, petje af, een kanjer...

Toegevoegd na 11 minuten:
Haar partner mag trots zijn dat dan weer wel...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Haar partner heeft gekozen voor een groen blaadje....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor de photoshoppers... ;-)
Ik denk dat het een eer is als je op haar leeftijd nog word gevraagd door Playboy! Al zie ik zelf liever Yolanthe, of Chantal Jansen in de playboy als ik eerlijk ben...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, vind ik wel. Ze ziet er goed uit, heeft een hele mooie uitstraling en volgens mij is haar lichaam strakker dan dat van mij als ik zo oud ben. En je moet het lef maar hebben om het te doen natuurlijk. Ik zou het niet eens durven.
Dus, ja, ze mag trots zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haar lichaam is zo omdat ze onder het mes gaat.
x
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En? Dat verandert niks aan het feit dat ze er goed uitziet voor haar leeftijd.
Ik moet wel zeggen dat ze wel cojones heeft om dit te doen. Op zich is niet iets waar je echt trots op hoeft te zijn. Je hoeft alleen je kleren uit te trekken en de rest wordt gedaan door de fotograaf en redactie. Zelf vind ik overigens dat ze er erg onaantrekkelijk uit ziet voor haar leeftijd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tsja... aan de ene kant wel, want het is natuurlijk een mooie vrouw.
Maar aan de andere: ze heeft zoveel aan zichzelf laten verbouwen, dat daaruit blijkt dat het niet echt is.
Ze lijkt niet te accepteren dat we ouder worden (zonder al die cosmethische correcties) en dat vind ik een kwalijke zaak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze zei in ''De wereld draait door''dat er niets aan haar lichaam gedaan is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en gij geleuft dat? En als de chirurg het niet heeft gedaan, dan heeft de photoshop expert het wel gedaan :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens alerlei bladen heeft ze echt bijna alles aan zichzelf laten verbouwen.
Wileln we dit nu echt als voorbeeld?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voornamelijk is haar gezicht verbouwd. Dat valt blijkbaar niet onder haar definitie van lichaam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bladen zeggen veel dingen en er zijn nog altijd mensen wie uiterlijk niet snel verouderen.
Zo ook mensen met aziatische invloeden, zie Patricia.
Ik zeg niet dat er niks gedaan is, maar net zoals iedereen hier kan ik daar niet over oordelen.
Ja daar mag ze heel trots op zijn, ze is nog gevraagd ook. Als ik op die leeftijd maar een beetje van haar figuur heb zou ik al superblij zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, waarom niet? Ik vind het een goeie! Ten eerste omdat ze oprecht trots kan zijn, alleen al op haar moed. ( ik heb de fotos niet gezien.)
Ten tweede vind ik het tegelijkertijd de beste grap ooit. Het idee dat duizenden mannen dat blad opendoen, .... en vervolgens alle reacties vertonen, van achgatver tot yikes lekker, tot tof!
Ik bedoel maar, de controverse alleen al, altijd dat jonge vrouwelijk bloot... ik vind het tof dat er mogelijkerwijs ( en ik zeg MOGELIJK ) een normaal mens in de playboy heeft gestaan.... ja, dat is tof.

Hup oma's, allemaal, om de beurt! Hup, dikkerds, cellulites, gehandicapten en lelijkerds... laat die kerels maar es wennen aan geilen op natuurlijke, normale mensen.

Ha!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind dat ze daar best trots op mag zijn. Diegen die zich aan haar storen kopen de Playboy toch gewoon niet! Ze zegt zelf dat ze geen kunst ingrepen heeft laten doen en ik wil haar wel geloven. Ze ziet er natuurlijk uit, haar huid dan en dat ze makeup draagt vind ik normaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Taurus;

Ik denk dat veel vrouwen op dezelfde leeftijd jaloers zijn op het lichaam van La Paay zoals dat in de Speeljongen is te zien. Of dat zonder enige hulp van dokter Shoemacher & The Photoshoppers is gebeurd laten we dan maar in het midden.

Toegevoegd na 3 minuten:
Bijna vergeten; als zij daar trots op wil zijn dan mag ze dat van mij, maar als ze het mij van tevoren had gevraagd had ik liever iemand anders gezien. Of niet gezien, want ik zie de Playboy eigenlijk nooit. Die interviews, hè; die werden toch steeds minder goed....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze mag er zeker trots op zijn, een voorbeeld voor velen, dat je nog mooi kunt zijn op je zestigste :)
Al die negatieve reacties, en gister op tv. bij de wereld draait door; be-lache-lijk, misselijk mannetje die Theo Maasen.
Als Patricia Paay gevraagd wordt, door de playboy, zegt dat toch al genoeg?
Ze zal heus niet met een blote muts daar zitten, maar gewoon met mooie pikante foto's.
Helemaal niks mis mee, het is een grote meid, die zelf wel kan beslissen, heeft ze geen toestemming van anderen voor nodig.
Ik denk maar zo, dan kijk je toch niet (stiekem toch)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Loes,wat ben je moooooooooi!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou,blote muts,ze heeft wel regelmatig gezegt dat ''álles''te zien was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@taurus, hihi, dank je, ik heb mijn kerstbondje ook maar weer uit de motteballen getrokken :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@hansv, wie zou dat wel zijn, mooie reclame toch :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk maar eens op www.snafu.nl even zoeken maar dan zie je een aantal foto's uit de playboy van Patricia Paay. Helemaal naakt, met muts en al! Maar totaal niet pervers ofzo hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerlijk is eerlijk,ze ziet er geweldig uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, met blote muts, letterlijk en figuurlijk....
Ik teken er voor hoor, om er zo uit te zien op m'n zestigste!
( Heb ik nog zeven jaar de tijd gelukkig :-))
Ja hoor, Patricia heeft voor haar shoot alles uit de kast getrokken. "Ik laat álles zien! Het resultaat is chique en met klasse, maar àlles is te zien."

Van critici ligt de diva dan ook niet wakker: "Ik denk: 'waar maak je je druk om?' Wacht gewoon even af en bekijk het resultaat, dan kan je pas oordelen."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zit niet te wachten op vrouwen van 60 in de Playboy, met alle respect, maar daar is de Playboy ooit volgens mij niet voor verzonnen!
Trots zijn mag ze best, op de bijschrijving op dr bankrekening, dank aan Playboy!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Persoonlijk heb ik geen behoefte dit te zien maar als zij dit nodig heeft om voor zichzelf een statement te maken dan moet ze dat gewoon lekker doen!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een vriend, die is necrofiel, en die vindt het denk ik wel mooi.
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Tja, ik vond het wel een opmerkelijke uitzending ;)
Van mij mag ze trots zijn, heb daar geen problemen mee. !!
Alleen vraag ik me af of dat de werkelijke reden is.?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van mij mag ze trots zijn, maar ik zit niet te wachten op de Paayboy. Wie is de volgende?
Patty Brard? Viola Holt? Dat zal wat plamuur en verf kosten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er ís natuurlijk een grens.
Volgens mij zijn er goenoeg heren die hun "kicks" van de oudere dames moeten krijgen...
Zij zullen maar al te blij zijn dat er een keer een fotoshoot van een dergelijke vrouw in de Playboy wordt opgenomen.

Sowieso zal het grootste deel van zowel mannelijk als vrouwelijk Nederland deze foto's maar wat graag willen bezichtigen, en zo dus ook de Playboy aanschaffen.
Ka-ching, Playboy, ka-ching Patricia.

En ja, daar mag je best trots op zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom niet,voor 30 jaar terug zat iedereen erop te wachten toen de playboy in de winkel kwam.
van mij mag ze,iedereen wordt toch ouder.
maar het gaat allemaal om de verkoopcijfers,dat is wat telt.
en natuurlijk doet ze het niet voor niks,maar mooi dat ze het durft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vind het klasse van der!!!!,ze ziet er goed uit,dus waarom niet.
voor haar is het ook een hele goede op[e[er,rond om der leven.
Adam heeft der verlaten voor een jongere tuttebol,dus zo kan ze iedereen laten zien dat ze nog mooi is.Ze gaat helemaal uit de kleren en van wat in gezien heb bij sbs 6 show nieuws zag het er goed en strak uit allemaal.Petje af voor haar lef!!!!!!!!!!Ik vind het een leuk wijf en menig vrouw zou er zo nog uit willen zien op die leeftijd!!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Patricia ziet er absoluut prima uit, alhoewel ik me heel erg afvraag of het helemaal echt is.
Maar dan nog mag het resultaat er zijn.
En als je je er je werk van maakt een publiek figuur te zijn dan is dit een mooie stunt.
Veel van wat ze zegt klinkt toch indirekt als de boodschap van iemand die heel onzeker is na alles wat er gebeurd is ivm Adam.
Ze wil heel graag laten weten dat ze nog wel degelijk goed in de markt ligt en aantrekkelijk is.
Zo van Adam eat your heart out....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuurlijk mag ze trots zijn op haar lichaam, maar is dit lichaam puur natuur zonder kunst en vliegwerk gedaan. Dan kan iedereen er zo uitzien. En denk eraan dat ze de foto's kunnen bijwerken en de juiste pose kunnen gebruiken en hele goede belichting hebben.

Ze ziet er ook super goed uit, maar op het moment heeft ze alles nodig vanuit de media, om maar in trek te blijven. En vrees dat dit straks toch tegen haar gaat werken, het goede is dat ze dan een leuk bedrag heeft staan op haar bankrekening. Want ze heeft geld nodig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze ziet er goed uit aan de buitenkant,maar aan de binnenkant is ze toch een vrouw van 60 jaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze ziet er goed uit voor haar leeftijd maar als er ook jongere mooiere vrouwen zijn dan kies je die toch
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind echt van wel. Het is echt een mooie, leuke vrouw en ze mag echt wel trots op haar zelf dat ze nog in de playboy mag staan op die leeftijd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedereen mag trots zijn als 'ie dat wil, er is geen wet die dat verbiedt. Maar dat bedoel je waarschijnlijk niet ;-)

Ze is zelf tevreden over haar lijf en wil het graag laten zien. Ze vindt het ook belangrijk hoe ze eruit ziet. Ze mag best trots zijn op iets wat ze zelf voor elkaar heeft gekregen, of dat nu is door botox, lifts, liposuctie of veel sporten en gezond eten dat maakt niet uit, ze heeft het er blijkbaar wel voor over gehad. Als ik er op mijn zestigste uit zal zie zoals haar dan vind ik dat helemaal geen probleem. Er zijn blijkbaar genoeg mensen die graag betalen om haar te zien, daar is niets mis mee volgens mij. En mensen die het niet willen zien worden er zo ook niet mee geconfronteerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar mag ze zeker trots op zijn.
Maar ik heb haar vorig jaar in het 'echt' ontmoet, en moet eerlijk zeggen, als ze die laag plamuur van haar gezicht afhaal, je waarschijnlijk zal schrikken hoor!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is een voorbeeld voor veel vrouwen en mannen.
Mensen die haar schofferen , zoals in DWDD stikken volgens mij van jalouzie, vooral de opmerking die verwees naar necrofilie, zo een uitspraak kan alleen een inzieke geest bedenken, naar mijn mening.

Ze heeft zich ook nog eens door een buitengewoon moeilijke situatie geslagen en is NIET verbetterd geraakt.

Een krachtige lieve en warme vrouw met een lijf van een jaar of 40 en een levenservaring van ongeveer het dubbele, gekoppeld aan zachtmoedigheid en wijsheid.

Er zijn weinig vrouwen waar ik zo'n respect voor heb

Patries, CHAPEAU
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zij mag trots zijn ondanks dat het niet puur natuur is.Neem een gemiddelde vrouw van 60 niemand ziet er zo uit natuurlijk op die leeftijd.Maar goed ieder zijn meug.
En uiteindelijk wordt ze nog trotser op haar bankrekening .
Daar draait het toch om.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vind het helemaal geen mooie vrouw !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind van niet. Ik vind als je plastische chirurg dingen laat doen vind ik je echt nep. zoveel mensen kunnen het niet betalen. ga er dan ook niet mee pronken en mee te koop staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze ziet er goed uit en als zij dat wil tonen aan een wereldwijd publiek,is haar eigen beslissing.
En dat ze er trots op is kan ik mij wel voorstellen,doe het eens na op je 60e?
Ik trek meer aan naarmate ik ouder wordt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moet ze zelf weten. Mijn smaak is het niet, maar zij moet er verder mee. Ik niet. Wat dat betreft heb ik meer medelij met haar dochter die weet nog niet waar ze aan begint.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niks mis mee, ik denk dat er genoeg GILF's rondlopen die er voor in aanmerking komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is een GILF??
AWM
14 jaar geleden
Laat me raden. De G staat dan voor Grandma.
De I voor I (ik dus). De L voor 'like to' en de F moet je maar zelf zelf verzinnen. Zeg het maar als ik er naast zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een GILF is hetzelfde als een MILF maar dan een stuk ouder.
Ik vind dat redelijk normaal. Niet grof bedoelt ofzo, maar hoe denk je dat pornosteren zulke lange penissen hebben of vrouwelijke pornosterren zulke stevige borsten, dat is ook allemaal gespoten en geslikt hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij is iedereen die zich laat fotograferen om in een veelgelezen tijdschrift te komen een soort held. Als BN-er al helemaal, omdat je er zeker van kunt zijn dat dat discussie zal opleveren. Het lijkt me een opsteker voor je zelfvertrouwen en -bewustzijn.