Bestaat er een teken, voor een artikel of verslag, waarmee je naar een apart kader (dus buiten het officiële stuk) verwijst?

Ik zie in artikelen ook weleens de afkorting RED staan. Is dat misschien zo een teken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (3)

Nee, de toevoeging RED betekent dat de redactie een extra aanvulling of uitleg heeft gegeven
12 jaar geleden
Dat kan je heel eenvoudig met een asterisk * oplossen. Daarmee verwijs je naar een voetnoot. In dat stukje tekst geef je vervolgens aan waar je naar wilt verwijzen.
12 jaar geleden
Of je schrijft gewoon: (zie kader), dat komt vrij vaak voor.