Wie geeft antwoord op de brieven in de Donald Duck?

Tsja, ik wil wel eens weten wie dat doet.

Het kan niet Donald zelf echt zijn, want dat is een stripfiguur, maar wie doet dat dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
WAK ! Donald kan niet schrijven???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoezo het kan niet Donald zelf zijn....wat zeg je me nou ???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ooit eens een mail gestuurd en binnen een minuut of twee kreeg ik bericht: "Bedankt voor je mail! Vergeet niet de nieuwe Donald Duck te kopen want daarin gebeurt..." en een hoop heisa.

Het beste antwoord

Gewoon de redactie van het tijdschrift

Toegevoegd na 19 minuten:
We weten allemaal dat Donald Duck veel te arm is om een secretaresse er op na te houden. En Oom Dagobert zal dat zowieso verhinderen, zulke geldverspilling!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Iemand van de redactie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Donald's secretaresse heeft dit op haar bordje! Natuurlijk heeft ons aller Donald het veel te druk met z'n eigen beslommeringen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dezelfde uitgever als deze website...

Toegevoegd na 1 minuut:
Sanoma Media t.a.v. Donald Duck Redactie Postbus 1680 2130 JB Hoofddorp. Of stuur een mailtje naar oom Donald