Wat gebeurt er met alle magazines/tijdschriften die niet verkocht worden?

Lijkt me een gigantische verkwisting op heel veel fronten als dat allemaal maar weggepleurd wordt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K

Het beste antwoord

Dit zijn de drie beste antwoorden van een jaar geleden:

Die gaan in principe in het oud papier. De archiefexemplaren zijn al in de oplage meeberekend.
Bij regelmatig veel exemplaren over of tekort, wordt de oplage aangepast.

Die worden bij elkaar in zogenaamde ‘vakantiepakketten’ gedaan en als pakket voor een (veel) lagere prijs verkocht.

Ook kan ik me voorstellen dat de diverse leesmappen de oudere bladen opkopen om versleten exemplaren te vervangen.

Ik weet dat ze er een aantal bewaren, want je kunt ook nummers nabestellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Veel tijdschriften worden gerecycled.

Toegevoegd na 40 seconden:
Zo kan het papier weer voor andere doeleinden gebruikt worden.