Bij de bruna.

Toegevoegd na 1 minuut:
V&D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een boekenwinkel in de buurt. Of anders bij de een warenhuis, zoals Bijenkorf of V&D.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Boekhandel blz , bruna , Primera
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Action. Veel leuke motiefjes en bovenal helemaal niet duur! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tip: koop een wit papieren schrift en 'versier' het zelf! Dat doe ik al 15 jaar en t is leuk om al die schriftjes terug te zien!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een eigen dagboek maken kan ook heel leuk zijn, en kost niet veel geld!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk ook eens bij de Xenos.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de action ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, ik had niet gezien dat dit al gezegd was.
de expo misschien ;)